Доброго, сонячного ранку!!!
Завдання на 8 квітня.

Навчання грамоти (читання)
Хід уроку
- Організаційний момент
Будем дружно працювати,
Рідну мову вивчати.
- Оголошення теми, мети, завдань уроку
- Любі дітки, відгадайте хто до нас завітав на урок.
До квітки лечу,
Лечу-дзижчу,
Джум-джум-джу-джу!
Як звуть – не скажу!
(Бджола)
- Так, це бджілка. Але вона прилетіла не сама.
Ця комаха, мов дзвінок,
Підлітає до квіток.
Черевце її кругленьке –
Жовте, в смужечку чорненьку.
Не чіпай, бо буде біль,
Гостре жало має …
(Джміль)

III.Актуалізація опорних знань учнів
1.

- «Мозковий штурм»
- Яка буква не позначає жодного звука? (ь)
- Яка буква позначає два приголосних звука? (щ)
- Скільки голосних звуків в українській мові? Назвіть їх. ([а], [о], [у], [и], [і], [е])
- Який приголосний звук завжди м’який? ([й])
- Які букви позначають два звуки? (я, ю, є, ї)


- Хто знає, що таке пасіка? (відповіді дітей)
Пасіка – місце, де стоять вулики з бджолами.
Звуко-буквений аналіз слова пасіка
Перевірка (-О=О-О)
Танцювальна фізхвилинка
VI. Вивчення нового матеріалу
Виділення звука [дж] у слові Джміль.
Артикуляція звука [дж].
(широкий кінчик язика змикається з твердим піднебінням)
Характеристика звука [дж]
(Приголосний твердий, вимовляється злито.)
Утворення складів
[дж] + [а] = [джа]
[дж] + [о] = [джо]
[дж] + [е] = [дже]
[дж] + [и] = [джи]
Гра «Впіймай звук».
Джерело, бджола, джинси, джміль, джем, саджаю, ходжу.
Ознайомлення з буквосполученням «дж».

- Він нас познайомить з буквами, що позначають звук [дж]. Звук [дж] складається з букв «де» і «же».
Звуко-буквений аналіз слова джміль.(-=О=)
Читання складової таблиці
джа-дза
|
дже-дзе
|
джу-дзу
|
джи-дзи
|
джо-дзо
|
джмі-дзві
|
Розповідь учителя про джмеля.
Джміль - відрізняється великими розмірами, мирним характером і не дуже болісним укусом. У багатьох відношеннях близький медоносним бджолам. Корисний запилювач. Запилює багато квіток, які не запилюють інші комахи. Найбільше запилює конюшину. Тільце у джмеля товсте і волохатіше, ніж у бджіл.
Робота з Букварем. (с. 68-69 )
- Читання стовпчиків слів;
- Робота над віршем Н. Забіли «Джміль»
- Виразне читання учнями. (За бажанням вивчити напам"ять ) до 9 квітня скинути в особисте повідомлення !!!
- Опрацювання тексту "Цілющі джерела"(Читати 2 рази)
- Чому ці джерела називають цілющими?
V. Узагальнення вивченого.

- Гра «Чарівна труба». (Дж)
Вставити пропущені букви
Навчання грамоти (письмо)
Тема:Письмо буквосполучень дж,Дж,слів із ними.
Хід уроку
Відкриваємо тоненькі робочі зошити.
Каліграфічна хвилинка
Який зараз місяць?Це і буде каліграфічна хвилинка. Пропишіть цілий рядок слово квітень.
Словниковий диктант( слова записати в тон.зошит під диктовку)
Дзвін,телефон,фея,щиро,дощ,їжак,карантин.(Роботу скинути на вайбер)
Словниковий диктант( слова записати в тон.зошит під диктовку)
РОБОТА НАД НОВИМ МАТЕРІАЛОМ
1. Робота за малюнком зошита (с. 48)
– Кого ви бачите на малюнку?
– Який чуємо перший звук?
– Кого ви бачите на малюнку?
– Який чуємо перший звук?
Розфабуйте малюнок.
2. Письмо буквосполучення дж
– Малі букви д і ж у буквосполученні дж поєднуються безвідривно. Але у буквосполученні Дж, написаному з великої букви, букви Д і ж поєднуються відривно.
Розумнички мої , пропишіть три рядки цих буквосполучень у зошиті.(с.48)
– Порівняйте написання кожної пари.
3. Письмо слів та речень (с.48)
Фізкультхвилинка!!!!УРАААААА!А ти прикольний!!!
4. Продовжуємо працювати в друкованому зошиті (с.49)
5. Робота в тоненькому зошиті .
Списування з Букваря (с. 68)
Списування з Букваря (с. 68)
– Спишіть слова в стовпчиках.
Підкресліть буквосполучення дж.(Роботу скинути на вайбер)
ПІДСУМОК УРОКУ
– Яке буквосполучення навчилися писати на уроці?
– Який звук воно позначає?
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ
Математика
Тема: Порівнюємо число і математичний вираз
Перегляньте відео!!!😊
Попрацюйте в зошиті с.34
Дизайн і технології
Мої хороші на сьогодня все!!!Працюйте!!!
Я за Вами сильно скучила мої розумнички!!!💓💓💓💓💓



Дякуємо за урок!!!
ОтветитьУдалить🌸🌸🌸
Дякуємо!
ОтветитьУдалить