Доброго, сонячного ранку!!!
Завдання на 8 квітня.


                          

Навчання грамоти (читання)


Тема. Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж»



Хід уроку
  1. Організаційний момент
Будем дружно працювати,
Рідну мову вивчати.

  1. Оголошення теми, мети, завдань уроку
  • Любі дітки, відгадайте хто до нас завітав на урок.


До квітки лечу,
Лечу-дзижчу,
Джум-джум-джу-джу!
Як звуть – не скажу!
                          (Бджола)
  • Так, це бджілка. Але вона прилетіла не сама.

Ця комаха, мов дзвінок,
Підлітає до квіток.
Черевце її кругленьке –
Жовте, в смужечку чорненьку.
Не чіпай, бо буде біль,
Гостре жало має …
                       (Джміль)

III.Актуалізація опорних знань учнів


1. 


  1. «Мозковий штурм» 
  • Яка буква не позначає жодного звука? (ь)
  • Яка буква позначає два приголосних звука? (щ)
  • Скільки голосних звуків в українській мові? Назвіть їх. ([а][о][у][и][і][е])
  • Який приголосний звук завжди м’який? ([й])
  • Які букви позначають два звуки? (я, ю, є, ї)
  • Хто знає, що таке пасіка? (відповіді дітей)
Пасіка – місце, де стоять вулики з бджолами.
Звуко-буквений аналіз слова пасіка
Перевірка (-О=О-О)
Танцювальна  фізхвилинка  


VI. Вивчення нового матеріалу
Виділення звука [дж] у слові Джміль.
Артикуляція звука [дж].
(широкий кінчик язика змикається з твердим піднебінням)
Характеристика звука [дж]
(Приголосний твердий, вимовляється злито.)
Утворення складів
[дж] + [а] = [джа]
[дж] + [о] = [джо]
[дж] + [е] = [дже]
[дж] + [и] = [джи] 
Гра «Впіймай звук».
Джерело, бджола, джинси, джміль, джем, саджаю, ходжу.
Ознайомлення з буквосполученням «дж». 
  •  Він нас познайомить з буквами, що позначають звук [дж]. Звук [дж] складається з букв «де» і «же».

Звуко-буквений аналіз слова джміль.(-=О=)
Читання складової таблиці 

джа-дза
дже-дзе
джу-дзу
джи-дзи
джо-дзо
джмі-дзві

Розповідь учителя про джмеля.
Джміль - відрізняється великими розмірами, мирним характером і не дуже болісним укусом. У багатьох відношеннях близький медоносним бджолам. Корисний запилювач. Запилює багато квіток, які не запилюють інші комахи. Найбільше запилює конюшину. Тільце у джмеля товсте і волохатіше, ніж у бджіл.
Робота з Букварем. (с. 68-69  )
  1. Читання стовпчиків слів;
  2. Робота над віршем Н. Забіли «Джміль» 
  3. Виразне читання учнями. (За бажанням вивчити напам"ять )  до 9 квітня скинути в особисте повідомлення !!!
  4. Опрацювання тексту  "Цілющі джерела"(Читати 2 рази)
  5. Чому ці джерела називають цілющими?
V.  Узагальнення вивченого.
  1. Гра «Чарівна труба». (Дж)
Вставити пропущені букви





Навчання грамоти (письмо)

Тема:Письмо буквосполучень дж,Дж,слів із ними.
Хід уроку

Відкриваємо тоненькі робочі зошити.

Каліграфічна хвилинка

Який зараз місяць?Це і буде каліграфічна хвилинка. Пропишіть цілий рядок слово квітень.

Словниковий диктант( слова записати в тон.зошит під диктовку)

Дзвін,телефон,фея,щиро,дощ,їжак,карантин.(Роботу скинути на вайбер)
 РОБОТА НАД НОВИМ МАТЕРІАЛОМ
1. Робота за малюнком зошита (с. 48)
– Кого ви бачите на малюнку?
– Який чуємо перший звук?
Розфабуйте малюнок.
2. Письмо буквосполучення дж
– Малі букви д і ж у буквосполученні дж поєднуються безвідривно. Але у буквосполученні Дж, написаному з великої букви, букви Д і ж поєднуються відривно.
Розумнички мої , пропишіть  три рядки цих буквосполучень у зошиті.(с.48)
– Порівняйте написання кожної пари. 
3. Письмо слів та речень (с.48)
Фізкультхвилинка!!!!УРАААААА!А ти прикольний!!!

4. Продовжуємо працювати в друкованому зошиті (с.49)
5. Робота в тоненькому зошиті .

Списування з Букваря (с. 68)
– Спишіть слова в стовпчиках.
Підкресліть буквосполучення дж.(Роботу скинути на вайбер)
ПІДСУМОК УРОКУ
– Яке буквосполучення навчилися писати на уроці?
– Який звук воно позначає?
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ








Математика
Тема: Порівнюємо число і математичний вираз

Перегляньте відео!!!😊




Попрацюйте в зошиті с.34
   



Дизайн і технології 

      


Мої хороші  на сьогодня все!!!Працюйте!!!

Я за Вами сильно скучила мої розумнички!!!💓💓💓💓💓














Комментарии

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога