Добрий ранок, діти! Продовжуємо навчатися дистанційно. Будьте старанними! Чергуйте виконання завдань з перервами на веселу руханку.
Завдання на 7 квітня
Українська мова
Тема: Деформовані речення
7 квітня
Класна робота
Скласти речення 👇(Підказка:перше слово в речені пишемо з великої букви)
Підручник с.91 
Вправа 231, письмово
Зразок: Малий їжачок вийшов на галявину.

Він жив у нірці під дубом. Наступне речення самостійно!

Вправа 232 письмово

Пригадай,що таке діалог? (Розмова двох осіб)

Доповни діалог їжака та сонечка.Запиши складений діалог.

Я — їжачок. А ти хто?

- Я — сонечко. Хочу погрітися на торішньому дубовому листку. А ти тут живеш?

Так. У нірці під дубом. А ти де?

- Я живу під дубовим листком. Прощавай!

Прощавай!


МОЛОДЦІ!!!Тепер потрібно трішки відпочити.



Математика
Тема: Досліджуємо взаємозв"язок  множення і ділення.
Переглядаємо відео
7 квітня
Класна робота
40 40 40 40 40 ......

Підручник с.112
Вирази 4,письмово
Зразок:
7*4=28
28:7=4
28:4=7
Задача 5,письмово

Короткий запис

Зі скалкою - 5 дітей

З м’ячем - ?, на 6 дітей більше, ніж зі скалкою

У класики -?, на 4 дитини менше, ніж з м’ячем

План розв"язання

1) Скільки дітей гралося з м’ячем?

2) Скільки дітей гралося в класики?

Розв’язання

1) 5 + 6 = 11 (д.) – дітей гралося з м’ячем

2) 11 - 4 = 7 (д.) – дітей гралося в класики

Відповідь: у класики гралося 7 дітей

Завдання 6,виконати лише будинок.


Я досліджую світ

Переглядаємо відео


Підручник с.104-105,зошит с.53,завдання 1.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога