Доброго ранку! Завдання на 6 квітня Українська мова Тема: Поширення речень за питаннями та поданими словами. Працюємо в зошитах 6 квітня Класна робота Переглядаємо відео Підручник с.90 Вправа 228(усно) Світить сонце. (Що?) сонце (що робить?) світить. Світить весняне сонце. (Що?) сонце (що робить?) світить. Сонце (яке?) весняне. Вправа 229 Прочитай речення в колонці зліва.Спиши поширені речення. Тато купив жовті тюльпани. Красиві, жовті тюльпани для мами. Сьогодні ми вітали мамусю зі святом. Вправа 230,спиши текст, вписуючи пропущенні слова. Попрацюй над тестами👇 https://naurok.com.ua/test/poshirennya-rechen-za-pitannyami-ta-podanimi-slovami-861746.html Математика Тема:Вивчаємо переставний закон множення;множення з нулем та одиницею. 6 квітня Класна робота Каліграфічна хвилинка. Назвіть найменше число. ( 0. ) 0 0 0 0 Усно Якою арифметичною дією можна замінити множення?(+) Як називаються числа при додаванні? множенні? Як називаються числа при відніманні...
Доброго ранку! Завдання на 22 квітня Українська мова Тема: Будова тексту 22 квітня Класна робота Гра «Слово загубилося»(усно) - З останніх букв поданих слів утворіть нове слово. дід, синиця, кит, море, канал Сьогодні ми будемо спостерігати за тим, як будується текст,з яких частин він складається. Текст- немов будинок. Він має свій початок. Будинок починають споруджувати з фундаменту.Текст починають будувати з одного чи кількох речень, що становить його початок, або зачин . У зачині коротко повідомляється те,про що йтиметься в тексті. Далі у будинку зводять стіни, у тексті складають основну частину. З неї ми дізнаємося про основне, головне, про що хотів повідомити автор у тексті. Будинок завершується дахом. І в текстах має бути висновок. Це кінцівка тексту. Підручник с.97 Вправа 246 усно Прочитати правило на с.97 Вправа 247 письмово 1.Прочитай текст 2.Доповни написане,визнач кількість речень у кожній частині тексту (У цьому тексті зачин уміщує д...
Доброго ранку💙💛💓 Завдання на 23 квітня! Я досліджую світ Працюємо в зошиті с.46 Підручник с.56-57 Математика Тема: Лічба десятками.Сотня. Усне опитування. Яку арифметичну дію з числами треба виконати, щоб стало більше? менше? Чи можна при додаванні одержати те саме число? У якому випадку? Як називаються числа при додаванні? відніманні? Як знайти невідомий доданок? невідоме зменшуване? невідомий від'ємник? Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше? Переглядаємо відео та працюємо . Роботу скинути на вайбер. Продовжуємо роботу в зошиті 5+3+1= 4+2-3= 7+2+1= 7+3-2= 6-3-2= 8-2-2= Фізкультхвилинка Працюємо усно Робота в зошиті с.40 Перейти за посиланням 👇 https://naurok.com.ua/te...
Комментарии
Отправить комментарий