Доброго ранку,розумники!!!
Відпочили?
Чим займалися на вихідні?
Завдання на 13 квітня
Навчання грамоти (читання)
АПОСТРОФ. РОЛЬ АПОСТРОФА В УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ.
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ. ПОВТОРЕННЯ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
1) Звукова зарядка.
— Назвіть голосні у слові просидів; початковий звук у словах сів, пень, цілий.
— Визначте наголос і кількість складів у слові просидів.
2 ) Робота над чистомовкою.
Ша-ша-ша — він не має ні гроша.
Шу-шу-шу — ми нарвали споришу.
Ше-ше-ше — говоріть тихіше.
2. Гра „жук-буквоїд”
— Вставте букви, яких бракує.
Як ..вінок за..еленчить,
.. вінко ..мелик за..ижчить.
III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Ознайомлення учнів зі знаком „апостроф”
— Розгадайте ребус: 7я. (Сім’я)
— Виконайте звуковий аналіз слова: [с’, і, м, й’, а]. Запишемо звукову модель слова. Тепер підставимо букви під звуками. (Діти підставляють і пояснюють: с, і — бо звук [с] вимовляємо м’яко; м, я, бо звуки [йа] стоять поруч, вимовляються разом, тому позначаються буквою я.)
— Що ви пам’ятаєте про звук [м]? (Це приголосни.)
— Але ж після „ем” стоїть буква я. Пригадаємо, яку роботу виконують букви я, ю, є після приголосних? (Вони позначають м’якість приголосних, отже, перед ними приголосні вимовляються м’яко.)
— Але ж приголосний [м] не буває м’яким. Вимовимо всі разом слово сім’я. Прислухайтеся. Ми вимовили [м] твердо й окремо від звуків [йа]. Як же показати це на письмі? (Таким чином підводимо до висновку, що потрібен певний знак, щоб показати окрему вимову [м] від [йа].)
— В українській мові є такий знак — апостроф (’). Він пишеться, як кома, тільки вгорі. Якщо після букви стоїть такий значок, то наступна буква я читається так, щоб добре було чути звуки [йа].
Фізкультхвилинка
IV. РОБОТА ЗА БУКВАРЕМ (с. 72-73)
1. Звуко-буквений аналіз слів м'яч , п'ять за схемами і малюнками, поданими в підручнику.
— Прочитайте звукові моделі слів м’яч, п’ять. Зверніть увагу, чи позначає апостроф звук.
— Апостроф звука не позначає. Він указує на роздільну вимову попереднього приголосного та [й].
2. Читання слів з апострофом у стовпчиках за зразком
— В українській мові після б, п, в, м та р перед я, ю, є, ї роздільна вимова на письмі завжди позначається апострофом.
3) Читати сторінки (72-73)
4) Вибіркове читання.
— Знайдіть слова з апострофом і прочитайте їх.
V. ПІДСУМОК УРОКУ
Навчання грамоти (письмо)
ПИСЬМО СЛІВ З АПОСТРОФОМ.
Один знак у алфавіті жив Ніколи ще таких образ
Із буквами завжди дружив. Не чув він у житті.
Аж поки якось буква «Я» Заплакав він, схопився враз -
Сказала «Геть від нас! І ось уже в путі.
Бо алфавіт – це букв сім’я, Та що тут сталось! Хоч плач:
Нас 33 якраз! У малюків зник раптом м’яч.
А ти – не буква, просто знак, Саме подвір’я зникло теж,
Ти нам чужий, не рідний, І м’ята, й бур’янець.
Знай!» І на вечерю щось не те:
Почув наш знак такі слова, Без м’яса холодець!
Вмить закрутилась голова. А курка?! Бідолашний птах:
Немає пір'я! Просто жах!
Які слова зникли? Чому?
Сьогодні ми працюватимемо над вимовою слів з апострофом, будемо вчитися правильно їх писати
1. Гра «Впіймай слово»
Почувши слово, в якому пишеться апостроф, діти плескають у долоні.
Соловейко, пам’ять, зяблик, здоров’я, солов’ї, малятко, реп’ях, подвір’я, свято, пір'я.
2. Робота в зошиті (с.50)
Фізкультхвилинка
Апостроф – знак, схожий на кому, пишеться на верхній рядковій лінії. Апостроф складається із двох елементів: крапки й короткої заокругленої лінії.
- Пишемо під рахунок: раз, два.
Апостроф ставлять одразу після написання букви , після якої він ставиться. Наступна буква пишеться окремо від попередньої.
Записати слова в тоненький зошит та зробити звуковий аналіз кожного слова
Підсумок уроку.
- Що ви знаєте про апостроф?
- Назвіть слова з апострофом, що згадувалися на уроці.
Математика
Вимірювання маси предметів .Кілограм
1. Усна лічба
5 + 4 - 7+ 6 - 8
2. Математичний диктант
• Перший доданок 5, другий 6. Чому дорівнює сума?
• Запишіть число, яке на 1 менше 7.
• Я задумала число, додала до нього 3 і одержала 7. Яке число я задумала?
• 9 мінус 6.
• На скільки 7 менше 9? (на 2)
(відповідаємо в коментарях, дівчата - червоним кольором,хлопці - зеленим).
Робота в тоненькому зошиті
Сьогодні поговоримо про масу вимірювання ,кілограм!!!
1 кілограм — одиниця вимірювання маси
Переглядаємо відео
Працюємо в зошитах с.36
Працюємо усно над задачами
Переходьте за посилянням!!!!
https://naurok.com.ua/test/vimiryuemo-masi-predmetiv-kilogram-67598.html
ВИ - МОЛОДЦІ!!!!!
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Весняні роботи в місті та в селі!!!
Хто виконував яку роботу????
Робота в зошиті с.42-43
Анна Гладка :
ОтветитьУдалить5+6=11
6
4
9-6=3
2
Бережко: 11, 6,4,3,2.
ОтветитьУдалитьКлим 11, 6, 4, 3, 2
ОтветитьУдалить11, 6, 4, 3, 2.
ОтветитьУдалитьЛапа
Удалить5+6=11
ОтветитьУдалить6
4
9-6=3
на 2
Софiя Лисак
5+6=11
ОтветитьУдалить6
4
9-6=3
На 2
Оліфан
УдалитьДубель Даша
ОтветитьУдалить5+6=11
6
4
3
2
11,6,4,3,2 Вова
ОтветитьУдалитьМолодці!!!!!Ви - найкращі!
ОтветитьУдалить
ОтветитьУдалитьДолгополова Анна
5+6=11
6
4
3
на 2
Віноградов Демід: 11, 6, 4, 3, 2
ОтветитьУдалитьГоловань Максим: 11, 6, 4, 3 на 2
ОтветитьУдалить