Завдання на 10 квітня)))
Навчання грамоти (читання)
ТЕМА :Опрацювання тексту «Дзюдо»
Хід уроку
ВСТУПНА ЧАСТИНА
Який у вас настрій? Чого ви очікуєте від уроку? Як потрібно працювати на уроці, аби отримати гарний результат?
— Оберімо настрій!
ОСНОВНА ЧАСТИНА
1. Повторення вивченого матеріалу
Вправи на розвиток навичок читання

2. Повідомлення теми та мети уроку
— Хто з вас може пояснити значення слова «дзюдо»?
3. Актуалізація опорних знань
1) Гра «Спорт».
— З'єднайте малюнки з назвою спорту.

Дзюдо — японське бойове мистецтво і вид спорту.
Кімоно — одяг для дзюдо. Переважно білого кольору, але буває і синього.
2) Вправа «Асоціативний кущ».
(Спорт, кімоно, пояси, сила, гнучкість...)

Фізкультхвилинка
3. Робота над текстом «Дзюдо» (с. 70-71)
Вправа «Передбачення».
— Прочитайте заголовок та зробіть за ним передбачення щодо змісту тексту.
· Читання учнями.
· Вправа «Продовжте речення».
У суботу Наталочка поверталася із тренування і зустріла... (однокласника Назарчика).
Саме зараз набирають нову групу... (дзюдоїстів).
Дзюдо — це японське... (бойове мистецтво і вид спорту).
Дзюдо навчає захищатися... (розвиває швидкість, силу, гнучкість, витривалість).
Чемпіонка Європи — ... (Дарина Білодід)
4. Підсумок уроку
4. Підсумок уроку
Навчання грамоти (письмо)
Працюємо тон. зошитах
Попрацюй усно
Робота в зошиті с.49
Дякую за роботу мої розумнички! До нових зустрічей!
Бажаю всім гарних вихідних!!!
Дякуємо за урок💐
ОтветитьУдалить